utorak, 10. svibnja 2011.

The 4th Annual Low Carb Cruise



Na slici luksuzni kruzing brod Carnival Freedom koji je izmedju 1. i 6. svibnja na relaciji Key West – Jamaica – Grand Caymans ugostio stotinjak low carb entuzijasta, medju kojima su bili i lijecnici koji imaju dugogodisnje iskustvo u lijecenju pacijenata uz pomoc prehrane siromasne ugljikohidratima. 

Ove godine kruzingu se pridruzilo i 20 Svedjana, izmedju ostalih i doktor Andreas Eenfeldt, autor knjige Prehrambena revolucija. Eenfeldt je odrzao izvrsno predavanje Food Revolution gdje je pricao o tome kako se sve brze mijenja sveukupni pogled na prehranu i zdravlje, i kako su se stvari dogadjale u Svedskoj. Svedjani su izbacili ugljikohidrate bez da su ubacili masu ”low carb” zamjenskog smeca kao sto je to popularno u Americi (low carb cips, low carb tjestenina, low carb cokoladne plocice i sl.). Svedska je takodjer tipicna po nazivu LCHF, koji jasno ukazuje da se radi o povecanom unosu masnoca a ne povecanom unosu proteina. Ovo je vrlo pametno, jer npr u Americi cesto dolazi do zabune i low carb se brka sa visokoproteinskom dijetom, sto nikako nije slucaj.

Amerikanci su bili vrlo imponirani dr Eenfeldtom i njegovim sigurnim, jednostavnim i uvjerljivim nastupom. Poanta svega izrecena je jednom recenicom: LCHF is not only for weight loss, but also increases your health and decreases the risk of heart disease. “LCHF nije samo dobar za mrsavljenje, vec poboljsava vase zdravlje te smanjuje rizik od srcanih bolesti” – rekao je dr Eenfeldt.

Procitajte izvrstan izvjestaj sa kruzinga na engleskom Back From The Cruise Toma Naughtona. Jako zanimljiv tekst, sa dobrim fotografijama, i ljudi i hrane ;) Naughton kaze za Eenfeldta:
I’m sure many of the Swedes were aboard because of this man, Dr. Andreas Eenfeldt (below), who has achieved something approaching rock-star status in Sweden. (I don’t know of any rock stars who are 12 feet tall, but go with me on this.) Dr. Eenfeldt’s presentation on the diet revolution in Sweden rocked the house – pretty neat trick, since this was only his third time giving a lecture in English. Frankly, I wish more Americans spoke English as well as he does.
Moj komentar: zelim Hrvatskoj kao i drugim zemljama bivse domovine ovakve doktore…

Blog dr Andreasa Eenfeldta Kostdoktorn (Doktor za prehranu) najpopularniji je sajt na temu prehrane u Svedskoj. Odnedavno i u engleskoj verziji Diet Doctor.

Tom Naughton je inace poznat po svojoj dokumentarnoj komediji Fat Head, jako smijesan ali i poucan film.

Broj komentara: 5:

  1. I ovakve jahte cruisships sta li.Pa mislim i ja bih na putovanje prema zdravlju u ovakvom stilu:)

    OdgovoriIzbriši
  2. @ dzoli, vec se planira low carb cruise za slijedecu godinu, may 2012.

    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_85354194342

    Gary Taubes ce biti jedan od predavaca na tom cruisingu. Taubes je napisao God Calories, Bad Calories, knjigu koja je okrenula naopako sve sto se znalo o prehrani i zdravlju, i koja je mnogima otvorila oci.

    http://www.garytaubes.com/blog/

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav Anita,

    Osim sto uzivam u LCHF i novoj liniji (ovakva sam bila samo sa 18) ja bi da se provozam ovom "skromnom" skalamerijom i uzivam u priama Gary Taubes ! Trebam li se prijaviti tamo na tom fejs linku ili...?

    Mina, Norveska

    OdgovoriIzbriši
  4. @ mina i ja uzivam kad dobijem takve dobre komentare :)
    vise o putovanju 2012 mozes procitati na forumu kolhydrater i fokus,

    http://kolhydrater.ifokus.se/articles/4dcac25488f4721699008f83-5th-annual-lowcarbcruise-2012#discussions-1

    cujem da je u norveskoj LCHF zesci nego ikad :)) prva dva mjesta na listi prodaje faktaböcker su LCHF knjige dr sofie hexeberg ;)

    http://www.kostdoktorn.se/lchf-hett-aven-i-norge

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Anita,
    LCHF cveta u Norveskoj, a mi sledbenici ove "revolucije" nikad zdraviji, energicniji, vitkiji,nasmejaniji....Sofie je napravila "haos" svojim knjigama ! Ja ih imam obe i veruj mi, do ruku mi ne dolaze od kolega :) ! Sto se mene licno tice, sam mi te je Bog poslao nakon svih muka kroz koje sam prosla (vec sam pisala o tome da ne davim vise). Isla sam na jos dva kursa, i svakom ko je u mogucnosti, preporucila bi da ode. Tamo se iznose neverovatni ali istiniti podaci, primeri, satistike...oko pozitivnih uticaja LCHF ! Procitala sam negde da ukazujes na HF ne na HP, to je jako vazno, mislim da ljudi, pogotovu pocetnici brkaju, pa misle da treba da se dohvate proteina ! Moram ti reci da sam primetila i jedan estetski pomak a to je nestanak celulita i zategnutost koze, ali da se razumemo bez sporta, jer pri samoj pomisli na teretanu ili nesto nalik tome trese me groznica narednih 10 dana :))). Kretanje da, dugi boravak u prirodi, cist vazduh i naravno LCHF doguracemo stotu ! Pozdrav iz Bergena
    Mina

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.