petak, 15. lipnja 2018.

LCHF pohanje bez brašna i prezle (najbolji recept do sada)




Prošli tjedan u ASPIRA školi gastronomije, Jasna Karavanić i ja smo odradile radionicu LCHF kuhanja za djelatnike Adria grupe. Tom prilikom smo, između ostalog, spremali pohane šnicle prema Jasninom novom receptu – i taj je definitivno najbolji do sada. Izvolite recept i dobar vam tek!

Pohane šnicle by Jasna Karavanić
Sastojci:
meso za fine šnicle (puretina, piletina ili teletina)
sezamovo brašno
jaja
parmezan
delikates kvasac*

Postupak:
Pripremite smjesu za pohanje: u jedan tanjur stavite sezamovo brašno, u drugi tanjur istucite jaja, a u treći tanjur pomiješajte sezamovo brašno, parmezan i delikates kvasac (na jednu žlicu sezamovog brašna ide jedna žlica parmezana i jedna žličica delikates kvasca). Meso posolite, uvaljajte u sezam brašno, zatim u jaje, potom u mješavinu pa pržite na vrućoj masti (svinjska mast).

Okus je izvanredan a korica hrskava i fino se drži. Jasnu vjerojatno poznajete po njezinoj odličnoj mješavini začina“Jaggety”. Inače je izvrsna kuharica i tokom godina je osmislila mnoge recepte popularne među LCHF populacijom. Želimo vam dobar tek! 

*Delikates kvasac je deaktivirani sušeni kvasac u obliku pahuljica koji se koristi za poboljšavanje okusa mnogih jela. Bogat je vitaminima B skupine. Kupuje se u dućanima zdrave hrane.

**Prilozi na slici: cvjetača s vrhnjem i poprženim bademima, ravioli od tikvica punjeni sirom i preliveni šalšom, te miješana salata.



Broj komentara: 10:

  1. Sve izgleda tako jestivo i zdravo...
    Htjela bih se povezati s nekim i zajedno napraviti malu knjizicu zdrave prehrane osoba s demencijom, time olaksati skrbnicima i bolesnicima ocuvati zdravlje sto duze.
    Hvala svima, Beba

    OdgovoriIzbriši
  2. Da li delikates kvasac se u organizmu ponasa kao obicni kvasac? Imam intoleranciju na kvasac pa me zanima. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vi te recept pisete bez da ste ikad probali?Ja sam jucer probao spohati i dva sam snicla uspio ostale nem a nikakve sanse da se smjesa na njim drzi..pohoao na vrucoj masti smanjio temp pojacao nista ..raspade se..drugo u cvjetacu kad dodate kiselo vrhnje postaje vodena..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Davore, ovo smo radili na radionici kuhanja u visokoj školi Aspira za kuhare Adria grupe. Kuhari su bili jako zadovoljni receptima i sve im je uspjelo. Pogledajte slike ovdje Radionica LCHF i Paleo prehrane 09.06.2018.

      Izbriši
    2. Davore, trebakad stavite u sezamovo brašno potapkati i pritisnuti isto tako i kad stavljate u mješavinu sezamovog idelikatesnog kvasca dobro prstima potupkati. Tako de i klasično najbolja korica dobije.

      Izbriši
  4. Anita kakvo je vaše mišljenje o oksalatima? Nedavno sam na netu naišao na neke tekstove u kojima su prozvali špinat i bademe kao namirnice sa najvećim udjelom istih? Nisam jeo puno špinata, ali kad se sad vratim u nazad, nikada mi nije dobro sjeo špinat? Pogotovo me se dojmio podatak za bademe jer su oni često na LCHF/Keto prehrani nazivani idealnom namirnicom? Mnogi od nas ga tako jedu na dnevnoj bazi što je po ovim izvorima vrlo opasno? Evo jedan interesantan razgovor (nakon kojeg sam neke stvari izbacio iz upotrebe) https://www.youtube.com/watch?v=AfNfehT5F2g

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na odgovoru smatram da recepti nisu dovrseni kako bi trebali biti...možda ne postoji dovoljno znanja da se objasne neke cinjenice..zasto sezamovo brasno ne veze sastojke za sebe..Anita jeste vi pokusali s sezamovim brasnom pohati?Zasto psenicno brasno veze sastojke ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne možete uspoređivati s pšeničnim brašnom, gluten je ljepilo i veže sve živo :))

      Izbriši
  6. Poštovana Anita,

    Zanima me uticaj LCHF prehrane na divertikulozu, odnosno da li će prehrana bogata mastima dovoditi do divertikulitisa za koji sumnjam da sam ga imala jednom ili dvaput, ali su se simptomi javljali uvijek tokom ovulacija koje su mi u zadnjih godinu dana jako bolne na lijevom jajniku, a pritom nemam utvrđene ginekološke probleme (moj ginekolog kaže da sam zdrava po tom pitanju, ali sam u perimenopauzi). Kako se za divertikulozu preporučuje prehrana siromašna mastima, ne znam da li se odlučiti za LCHF prehranu iz tog razloga, a razmišljala sam pokušati s istom s obzirom da imam preddijabetes i intoleranciju na gluten (već sam 3 mjeseca na dijeti bez glutena, slatkiša i voća po nalogu endokrinologinje). Za slučaj da je i to bitno-imam 44 godine.

    Hvala velika na odgovoru i svako dobro vam želim.

    Srdačan pozdrav,


    Danijela

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.