četvrtak, 3. lipnja 2010.

Ideje za LCHF dorucak


  • Jaja na sto nacina: kuhana, pecena, omlet sa sampinjonima i povrcem...  salate od jaja i povrca sa avokadom, kozicama, tunjevinom...
  • Volite musli? pripremite LCHF musli-mjesavinu: nasjeckajte bademe, ljesnjake, orahe i/ili razne sjemenke, koje mozete zapeci u pecnici 10-tak minuta na najnizoj temperaturi.  Pomijesajte sve sastojke i spremite u staklenu posudu. Jedite za dorucak sa kiselim vrhnjem i domacim kefirom. Pospite cimetom.
  • Sumsko voce sa kiselim vrhnjem, mileramom, tucenim slatkim vrhnjem, mladim sirom, marcarpone sirom ili sl.
  • LCHF kruh ili pecivo sa maslacem, kajmakom ili nekim dobrim sirom, nesto povrca.
  • Suho meso, ako imate domace bez kemikalija: prsut, slanina, kobasice, cvarci, nesto povrca.
  • Odlican dorucak mogu biti bilo kakvi ostaci od jucerasnjeg rucka ili vecere, mozda komadici mesa ili piletine sa domacom majonezom i nesto povrca.
  • Ili ako niste gladni - preskocite dorucak. Zlatno pravilo LCHF: Jedi kad si gladan, jedi dok se ne zasitis, ali se nemoj prejesti. Slusaj svoje tijelo.


Broj komentara: 16:

  1. Yes, dok sam ja tipkala - vi ste postavili postove s receptima. Iz ovih stopa idem raditi Oopsie kruh.

    Nadam se da će biti još puuuno recepata.

    Vladka

    OdgovoriIzbriši
  2. Zasto obozavam LCHF?

    Nema mjerenja porcija
    Nema mjerenja kalorija
    Nema gledanja na vagu
    Nema obzira na doba dana/noci

    Jedem kad sam gladan i dok to vise nisam.
    Koristim punomasne proizvode (najblazi mi je cremefraiche sa 36% masnoce a najmasniji mi je domaci ghee sa c:a 93% masnoce)

    Sinoc/jutros sam pred spavanje a mirne savjesti pojeo 4 kuhana jaja,bugarski feta sir c:a 100 grama 56% masnoce,250 grama cremefraiche sa 36 % masnoce..

    Danas u toku dana (ako ogladnim) pola pecenog pileta i salatu od svjezeg karfiola i brokulija (samo dobro oprati i iskomadati u velicinu zalogaja,"oplemeniti" domacom majonezom i cremefraiche uz dodatak morske soli,cayen pepra i jedan cesnjak)a kao napitak 0,5 dcl vrhnja za kuhanje (40% masnoce) razmutiti sa 1,5 dcl turskog/grckog jogurta..

    Zvuci ekstremno? Meni nije, ovo mi je light verzija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @ bernard, upravo se sazeli bit ove prehrane. nista nije ekstremno dokle god se drzite svoje recenice:

    "Jedem kad sam gladan i dok to vise nisam."

    svi imamo drugacija tijela, drugaciji metabolizam i ne bavimo se svi istom tjelesnom aktivnoscu, zato bi nekome vase kolicine bile previse, ali vama ocito nisu. upravo zbog ovoga ne vazemo i ne mjerimo hranu i ja ne dajem nikakve gotove jelovnike vec stalno ponavljam da treba slusati svoje tijelo.

    zene su narocito sklone "grickanju" izmedju obroka, pa mnoge navale na "dozvoljene" grickalice prema LCHF-u i krenu isprobavati recepte za kolace i slastice. naravno da onda nema mrsavljenja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Upravo tako. Na mojih 185 cm visine , 10 km dnevne setnje, da o poslu i ne govorim, da "manje" jedem davno bih "zapucao u zid". Ne namecem svoj nacin niti kolicine. Vise mogu ukazati,preporuciti i prijedloziti. Pa nisam medijska kuca da plasim narod ili ih suptilno ucijenjujem. Znam i za te klopke grickalica ali ja to buketicima karfiola i brokulija sa dipom od cremefraiche i domace majoneze rijesavam. Prednost mi je ta da nikad nisam volio slatko a i danasnji limun mi je presladak. Favorit ukusi kiselo,slano i zacinski jako (biber,chilli i kajena). Uvijek bio na svoju ruku i mimo ljude :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast,već mjesecima pokušavam naći nešto slično,živim u Sisku gdje se jede puno mesa,ja ga baš ne volim,ali kolače da čitajući ispada da su opasniji od mesa.Znam ali sad znam i za vase SLATKE recepte,koje ću sigurno isprobati.Što sa kavom,koliko se ona smije piti.maže neka ideja za zdrave dječije grickalice.Anita

    OdgovoriIzbriši
  6. zanima me dali možemo recimo kupit pečeno meso,kobasicu,ribu u trgovačkim lancima i to pojest za ručak na poslu ? ako želimo topli obrok ? jel ne znam na kakvom ulju to tamo peku sigurno neko obično ...dali bi nam takvi obroci bili na štetu u procesu mršavljenja ? hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto jednostavno ne biste doma napravili ručak i ponijeli na posao? Tako znate što nosite

      Izbriši
  7. Nacin ishrane je jednostavan i efikasan. Zanima me da li kod ovog nacina ishrane dozvoljeno jesti poslije 18:00? Mnogi nutricionisti ne preporucuju da se jede poslije 18:00 Hvala

    OdgovoriIzbriši
  8. Poštovana,
    zanima me šta je ujutro s kavom sa mlijekom i stevijom? da li smijem, a kefir, i kako stojimo sa suhomesnatim proizvodima? hvala

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanima me koliko je dozvoljena konzumacija voća,za bobičasto piše umjereno no što je sa naranđama,mandarinama,kiwi,kruške,banane i k tome slično.Polako se uvodimu ovaj način prehrane stoga mi nemojte zamjeriti ako pitam nešto što ste već tisuću puta pojasnili.Meni je trenutno sve novo pa sam još malo zbunjena.Unaprijed hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. @:
      Naravno da moze ako ne trebate smrsavjeti.

      Ako imate visak kilograma, onda sami trebate vidjeti hocete li mrsavjeti uz konzumiranje voca i ako da, u kojim kolicinama isto sami odredjujete prateci rezultate nakon odredjenoga perioda.

      Ukoliko se visak kilograma (ako ga imate) ne smanjuje, treba smanjiti unos voca (ugljikohidrata) ili izbaciti u potpunosti dok ne smrsavite.

      Pozdrav.

      Izbriši
  10. riblje polpete od oslica ili neke druge ribe su dobra ideja za dorucak

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan blog. Hvala Aniti na savjetima

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav! Pod kiselim vrhnjem i tucenim slatkim vrhnjem ne mislite ono iz dućana,zar ne? Ja nemam gdje nabaviti ni domaće vrhnje ni kefir ni mlijeko. Što preporucate a da je pristupacnije, ili toga ima u trgovinama zdrave prehrane?

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.