utorak, 18. travnja 2017.

Prehrambena (R)evolucija - edukativna predavanja i program regeneracije u Istri

Dragi svi,

Nakon izuzetno dobro posjećenog predavanja pod nazivom Prehrambena (R)evolucija u Zagrebu 16.03., nastavljamo sa edukativnim predavanjima u Rijeci 20.04. Saznat ćete što je to funkcionalna medicina, kako su se hranili naši preci, koja hrana osigurava optimalan razvoj djeteta i što je krenulo po krivu s našom modernom prehranom. Govorit će Denis Delogu, dr. Ana Balažin Vučetić, dr. Silvija Zec Sambol, dr.sc. Dražen Lušić i ja. Ulaz je slobodan i svi ste dobrodošli. Mjesto: Studentsko naselje Trsat - Građevinski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Radmile Matejčić 3, dvorane G003 i G004. Trajanje od 18 do 20.30 sati.


Sadržaj:
18:00 – 18:25 dr. Silvija Zec Sambol: Uloga funkcionalne medicine na putu ka zdravlju
18:30 – 18:55 Denis Delogu: Antropologija - Evolucija ljudske prehrane
19:00 – 19:25 dr. Ana Balažin Vučetić: Prehrana za optimalni razvoj djeteta
19:25 – 19:35 Pauza
19:35 – 20:00 Anita Šupe: Problemi s modernim načinom prehrane
20:00 – 20:30 Diskusija, moderator dr.sc. Dražen Lušić 


CRIKVENICA predavanje i predstavljanje knjige 
U petak 21.04. (noć knjige 2017. godine), u Gradskoj knjižnici Crikvenica održat ću predavanje i predstavljanje knjige Istine i laži o hrani s početkom od 19 sati. Ulaz slobodan, dobrodošli!

ISTRA program regeneracije A SADA JA!
Osjećate li da vam treba bijeg od svakodnevnice i stresa, da vam treba regeneracija, detox (i mršavljenje) i da je došlo vrijeme za okrenuti se sebi, možda je program A SADA JA! nešto za vas. 
Promjena prehrambenih i životnih navika najsigurniji je ulog u svoje zdravlje. 

Program uključuje:
- boravak u vili Dubravka, 18 km od Poreča u autohtonoj istarskoj sredini
- uvođenje u program od strane dr. Mladene Strukan (funkcionalni status uz obvezne individualne konzultacije o odabiru programa prehrane)
- prilagođena i vođena bezglutenska LCHF prehrana prema odabranom programu:
A) regeneracije, detoksa i mršavljenja ili
B) regeneracije i detoksa
- korištenje 3e proizvoda (kokošjeg 6h i goveđeg 12h temeljca)
- predavanje nutricionistice Anite Šupe (dolazim kao gost predavač) s temom: „Promjena prehrambenih i životnih navika - najsigurniji ulog u svoje zdravlje“
- interaktivne radionice kuhanja za uspješni nastavak i/ili održavanje rezultata programa
- svakodnevna jutarnja razgibavanja i brzo hodanje po unaprijed odabranim stazama
- petodnevno vježbanje s instruktorom yoge
- peeling, masaže i detoks s glinom
- poludnevni izlet u Motovun ili Višnjan
- večernje razgovaraonice i druženja

Organizator programa je tvrtka 3 elements i sve informacije možete saznati na web stranici https://www.three-elements.hr/ ili upitom na e-mail info@three-elements.hr

subota, 15. travnja 2017.

Uskršnji kruh (pogača, pinca, sirnica) Paleo LCHF recept

Za uskršnji kruh (pogača, pinca, sirnica) upotrebila sam trenutno omiljenu kombinaciju brašna: bademovo, kokosovo i tapioka, dodala jaja, kvasac, zaslađivač, arome, prilagodila gustoću i to je to - zadovoljna sam rezultatom. Recept je naravno Paleo LCHF - bez glutena, žitarica i šećera i sa niskim udjelom ugljikohidrata**. Dobila sam 4 male, vrlo ukusne pogače.

Istucite bademe, blanširajte ih, ogulite kožicu, osušite ih i sameljite.
1 šalicu (oko 3 dl) mljevenih badema pomiješajte sa 1 šalicom tapioka brašna i 1/3 šalice (oko 1 dl) kokosovog (pravog) brašna. Dodajte 1 žličicu soli.

U malo manje od 1 dl (oko ¾ dl) mlake vode umiješajte 2 žličice meda i 1 vrećicu instant suhog kvasca. Ostavite da odstoji dok pripremite jaja.

Istucite snijeg od 4 bjelanjka i posebno 4 žumanjka sa 3 žlice brezinog šećera i 10 kapi stevije sa vanilijom (ja sam upotrebila Now Foods Better Stevia French Vanilla).

Spojite brašno, kvasac, žumanjke i bjelanjke. Dodajte koricu od dvije naranče i jednog limuna i malo cimeta (ili arome koje vi želite). Dodajte 2 žličice psylliuma i 2 žličice fino mljevenih chia sjemenki. Ostavite smjesu da miruje 5 minuta. Sada ocijenite gustoću tijesta: treba biti dovoljno gusto da se ne razlije po plehu kad oblikujete pogače. Ako nije dovoljno gusto dodajte još malo kokosovog brašna.

Podijelite smjesu u 4 dijela na pleh obložen papirom za pečenje, oblikujte okrugle pogače, premažite ih žumanjkom i zarežite površinu nožem. Pecite u ugrijanoj pećnici prvo na 200 stupnjeva dok se dignu i zamirišu, a onda smanjite temperaturu na 175 i pecite ukupno nekih 30-40 minuta, dok ne vidite da su gotove. Čekajte da se ohlade prije nego ih režete.

Možda bi se više digle da sam stavila malo više kvasca, ne znam, vi probajte pa javite. Dobar tek i sretan Uskrs! 

**Tapioka je čisti škrob i zapravo nije LCHF namirnica, ali kad se pomiješa s drugim sastojcima može proći ako niste na jakom strogom režimu. 1 šalica je oko 150 grama, pa je to po porciji (jedna četvrtina pogače) ispod 10 g UH.

Copyright © 2010-2017 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.