četvrtak, 6. svibnja 2010.

LCHF kruh bez brasna


Za one koji ne mogu zamisliti zivot bez kruha i bez sendvica evo recepta za odlican kruh bez brasna. Narezite ga i zamrznite pa ce vam dugo trajati. Kruh koristite stedljivo.

Napravite ”brasno” od :
  • 200 g lanenih sjemenki (samljeti u mikseru)
  • 50 g sezamovih sjemenki
  • 50 g ljesnjaka + 50 g badema (samljeti u mikseru)
  • 1 zlica psyllium praska ili 50 g zobenih posija
  • 2 cajne zlicice praska za pecivo bez fosfata
  • zacine po zelji, npr cimet, kim
  • 1 cajna zlicica (ravna) morske soli

Pomijesajte sa:
  • 50 g rastopljenog maslaca
  • 1 dl milerama ili punomasnog vrhnja
  • 250 g zrnatog sira
  • 6 jaja

Pomijesajte sve sastojke i izlijte u duguljasti kalup za kruh pokriven papirom za pecenje. Pecite 60-80 minuta, ovisno o pecnici, na 175 stupnjeva. Izvadite kruh iz kalupa i ostavite da se ohladi. Cuvajte ga u friziderau ili ga izrezite na tanke snite i zamrznite.

Ako kruh podijelite na 25 snita, mozete racunati da jedna sadrzi 2 g UH.



Broj komentara: 75:

  1. Pozdrav!

    Slučajno sam naletjela na vaš blog i našla ovaj recept.

    Kako u posljednje vrijeme jako često pečem kruh, svakako ću isprobati i vaš recept, čini se ukusan :)

    Svaka pohvala blogu !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Javite kako vam je uspio kruh :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav!
    imate li neki recept za kruh bez jaja? alergija je u pitanju pa ako znate neki recept molim vas da objavite. unaprijed hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo, evo recepta pod naslovom "LCHF kruh bez jaja".

    OdgovoriIzbriši
  5. Recept fantastičan, ali šta je zrnasti sir:)

    OdgovoriIzbriši
  6. napravila sam ovaj kruh, puno mi je bolji od dobrog jutarnjeg ... više sliči kruhu nego kolaču i jako je ukusan. mislim da će ga biti lakše kombinirati s ostalim namirnicama nego dobar jutarnji.
    hvala na receptu!

    OdgovoriIzbriši
  7. drago mi je da vam se svidja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hej haj, evo mene da malo i tu prokomentiram :)
    Ne nađem recept za taj LCHF kruh bez jaja. Jesi ga možda pojela, ovaj maknila :)

    OdgovoriIzbriši
  9. haha mninna :) evo tu je medju receptima http://istineilaziohrani.blogspot.com/2010/07/lchf-kruh-bez-jaja.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Jučer sam ponovo radila ovaj kruh, i kako nisam imala lanenih sjemenki, stavila sam umjesto njih suncokretove. Ispao je odličan!

    OdgovoriIzbriši
  11. miric sastojci se slobodno mogu mijenjati prema zeljama, znaci mogu se upotrebiti bilo koje sjemenke i orasasti plodovi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Moram negdje pitati, da li bi kao zasladjivac mogla da se koristi jedna kesica vanilinog secera? Jeeedna? :))

    OdgovoriIzbriši
  13. ovisi, u sta mislite staviti tu jednu kesicu?

    OdgovoriIzbriši
  14. U nekim kolacicima za specijalne prilike, ali odustala sam od te ideje, vanile ima minimalno. Rekli ste da jedna kasicica meda ima 4g uh, dakle to moze bit alternativa?

    OdgovoriIzbriši
  15. mala kolicina vanilije ili meda na cijelu dozu kolaca naravno nece smetati :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Napravila sam kruh bez jaja, ali na istu foru, samo bez soli i uz steviju napravila sam vrhunske kuglofiće, postavila bih i sliku , ali ne znam na koji način da to napravim! Help! Hrvojka

    OdgovoriIzbriši
  17. izgleda da se u komentarima ne moze postaviti slika, nazalost :(
    ali ako ju postavis na neku drugu stranicu mozes ovdje staviti link :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa evo, stavila sam sliku na coolinariku i postavila link na tvoj profil, a evo i link za sliku http://www.coolinarika.com/slika/541217/
    Baš su mi fora, sad za Uskrs moram napraviti takve za moju sestru, ali ću umjesto maslaca morati staviti maslinovo ulje, jer ona ne jede nikakve druge masnoće ni u mikro količinama., njena je lclf prehrana!!!! pozzz, Hrvojka

    OdgovoriIzbriši
  19. @ hrvojka bas su ti divni ispali! ja kad pravim ovakve kruhice u slatkim verzijama, dodam nasjeckane datulje ili grozdjice, isto super ispadnu.

    OdgovoriIzbriši
  20. Super je! Alergična sam na pšenicu pa je ovaj blog savršen za mene.

    OdgovoriIzbriši
  21. Poštovana Anita, ja sam svugdje gdje nešto "miriši"! Pitanje u vezi zrnatog sira u LCHF kruhu bez brašna: Može li se upotrijebiti domaći sir od kravljeg mlijeka, i koliko da ga stavim? Malo mi nema smisla kupovati zrnati sir, ako imam domaći, poznatog porijekla i načina izrade. I ne sadrže li posije, bilo zobene, bilo pšenične, ugljikohidrate koji bi se mogli izbjeći? Ako se ne mogu izbjeći, nije li jednako dobro upotrijebiti dinkel brašno (pir)? Što bi se moglo koristiti umjesto svega toga?
    Ispekla sam LCHF jutarnji kruh, evo, sad ga imam već peti dan i jednako je svjež, čuvam ga u posebnoj kutiji, u hladnjaku, i moj muž često posegne za njim! Pozdrav od Sanje B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, u kruhovima bez brašna, tj bez glutena, obično se stavi malo psyllium praška (samljevene ljuskice psyllium sjemenki) koji jako upija vodu i na taj način daje bolju gustoću tijestu i kruhu (što inače radi gluten). No kako do nedavno kod nas nije bilo nabaviti psylliuma, ja bih u zamjenu preporučila zobene posije. Posije su čista vlakna i ne sadrže ugljikohidrate koji djeluju na podizanje šećera u krvi, zato su sigurne za LCHF. Dinkel nemojte koristiti jer je to brašno kao i svako drugo - čisti škrob tj glukoza. Može se naravno peći i bez dodatka psylliuma ili posija.

      Naravno da možete koristiti domaći sir, upotrebite istu količinu koliko ide zrnatog. Slobodno eksperimentirajte. Umjesto maslaca možete npr upotrebiti svinjsku mast. Pozdrav,

      Izbriši
  22. Anita, molila bih detaljniju uputu vezanu uz zobene posije ( mekinje). Ujutro jedem zobene pahuljice (bez ikakvih dodataka). Dali je to, to? Ako ne, u cemu je razlika? U kakvim bi prodavaonicama ( Split) mogla pronaci psyllium?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sandra posije i pahuljice nisu isto. Pahuljice su obrađeno zrno žita koje se uglavnom sastoji od škroba, dakle diže šećer u krvi i potiče izlučivanje inzulina. Posije su opna žita, to su čista vlakna, ne sadrže škrob i ne podižu šećer u krvi.
      Psylliuma bi trebalo biti u biljnim apotekama, ako nema recite im neka naruče od biovege
      http://www.naturala.hr/psyllium-za-bolju-probavu-i-vitku-liniju/816/

      Izbriši
    2. Ja se klonim zobenih posija i psylliuma, jer sam do sad imala stav da je to zamjena za brašno pri pravljenju peciva i kruhova - koji nisu osnova LCHF-a. I ne spremam nikakva peciva radi toga.

      Međutim, sada čitam ovdje
      http://www.naturala.hr/psyllium-za-bolju-probavu-i-vitku-liniju/816/
      a piše i na
      http://istineilaziohrani.blogspot.com/2010/11/gljivica-candida-posast-modernog-doba.html
      kako psyllium djeluje povoljno na probavu i pomaže mršavljenju.


      Probat ću konzumirati pola sata prije obroka (pola žlice u šalici tople vode). možda mi pomogne....

      S ozbirom na vezivanje vode, kako psyllium djeluje na celulit?

      Mnogi kažu da im se sa LCHFom celulit smanjio. Ja već 1,5 mj kombiniram LCHF (LCHF ukupno 5 mj), kreme, masaže, stručne masaže svaka 2-3 dana u salonima, puno vode, vježbanje...ali gotovo da i nemam pomaka na bolje glede celulita (kojeg imam "od kad znam za sebe" a i provodim cijeli život sjedeći...

      ja opet za sve krivim hormonalni disbalans.... :/

      Izbriši
    3. Pozdrav!
      Oduševljena sam blogom i općenito novim pogledom na uravnoteženu, zdravu i pravilnu prehranu.
      Puno je tu tabua koje treba razjasniti, ali...malim koracima naprijed ;)
      Samo kratki osvrt na razliku posije, pahuljice, mekinje...prema deklaraciji, na posijama i mekinjama koje se mogu kupiti kod nas ( Split) i "običnim" npr zobenim pahuljicama uistinu je zanemariva razlika u postotku ugljikohidrata i šecera, pa mi nije jasno zašto gospođo Anita kažete da nemaju ugljikohidrata i šećera?! Provjeravala sam i uspoređivala situaciju u nekoliko dućana, a na nekim pakovanjima domaćih proizvodača uopće nema tablice.
      Provjeravala sam istovremeno i npr pirove posije ( iako njih nisam planirala uzeti) koje su ponudi; svi imaju nešto ugljikohidrata i šećera( NIŠTA nije bilo apsolutno bez ).
      Da li je greška ili su ipak ugljikohidrati i šećeri niskog glikemijskog indexa, pa time dozvoljeni ili?!
      Ja svoje zobene pahuljice sameljem u brašno i koristim pri pripremi kruha misleći da je to uistinu mala količina, ali zanima me i vaše mišljenje?
      Bademovog brašna nigdje nije bilo, a na spomen eritritola su pojedini djelovali zbunjeno ;).
      Kolači inače ne moraju postojati što se mene tiče,ja sam više za pršut i slavonske domaće kobasice( upravo stavljene na sušenje ;)), ali htjela bih imati alternativu za specijalne prilike.

      Izbriši
    4. Posija i mekinja je jedno te isto, to je vanjska opna zrna i sadrzi vlakna, dakle to jesu ugljikohidrati, ali oni koji ne podizu insulin..ovako pojednostavljeno. Pahuljica je sami skrob i stoga prilikom gledanja sastava treba razlikovati vlakna od, takozvanih, net carbs. To mozete vidjeti u tablicama kao sto su fineli.fi i nutritiondata.self.com

      Bademovo brasno, dakle pravo, odmasceno imate u veb ducanu http://anitasupe.com/shop/product/bademovo-brasno-moja-natura/, a eritritol http://www.mojanatura.hr/eritrit-1-kg-1-detaljno.html, mada bolje je koristiti steviju kao sladilo.

      Izbriši
  23. Evo upravo ga stavila peč...javim kako je uspio

    OdgovoriIzbriši
  24. a prasak za pecivo su koristili nasi preci?

    OdgovoriIzbriši
  25. Ovisno do koliko dalekih predaka ides? Prvo drugo ili 13-to koljeno?
    Pravio se bezkvasni kruh (sourdough),ostavljali dijelovi tijesta pa mijesali u novo tijesto,dodavali fermentirane gljivice,kruh se mijesio sa surutkom ili kao i danas indijski naan ili sa sodom bikarbonom i mineralnom vodom. Princip je isti sve su ostalo nijanse ovisno od pristupa sirovinama koje sadrze aktivne supstance.

    OdgovoriIzbriši
  26. Ispalo je ukusno :)
    Stavila sam bučine sjemenke jer nisam imala sezam.
    Zanima me koliki je rok trajanja kruha u frižideru? Da znam koliko da zaledim, a koliko da ostavim....

    OdgovoriIzbriši
  27. Zar vrijednost lanenih sjemenki prežive visoke temperature?
    Ako se laneno ulje ne smije zagrijavati, kako se onda lanene sjemenke mogu pržiti?

    Jelena

    OdgovoriIzbriši
  28. Poštovana, zanima me da li sjemenke suncokreta sadrže gluten, na internetu nalazim oprečne informacije i neznam čemu vjerovati, Hvala

    OdgovoriIzbriši

  29. vas blog mi se jako svidja, samo imam malu kritiku:
    htjela bih napomenuti da su lanene sjemenke, kada se izmiksaju ili samelju, stetne za organizam jer ispustaju plavu kiselinu (blausäure, prussic acid). lanene sjemenke koje se netaknute, cjele, namocene ili sl. konzumiraju su jako korisne za nas organizam.
    pozdrav iz svicarske
    dalina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daun and others (2003)reported that a person would have to consume 8 cups (1 kg) of ground flaxseed to achieve acute cyanide toxicity. At the recommend daily intake of about 1 to 2 tablespoons, approximately 5 – 10 mg of hydrogen cyanide is released from flaxseed, which is well below the estimated acute toxic dose for an adult of 50 to 60 mg inorganic cyanide and below the 30 to 100 mg/d humans can routinely detoxify (Roseling 1994)
      Dakle, u prijevodu, osoba mi morala pojesti 1 kg lanenih sjemenki dnevno da bi dosegao akutnu toksičnost cijanovodika(Prussic acid, Hydrogen cyanide) iz lanenih sjemenki. Ako iz 200g dobijemo 25 kriski ovog kruha dnevno i jedemo 2-3 dnevno daleko smo od toksicne doze, a imamo jako puno kristi od ostalih hranjivih tvari iz sjemenki lana.

      Izbriši
  30. Ovaj hleb i meni izgleda super, međutim, nisam za to, da se semenke i orašasti plodovi peku, tj. da se koriste termički obrađeni.
    Zanima me Vaše mišljenje o ovome.
    Pozdrav, Marija

    OdgovoriIzbriši
  31. Molim vas da mi pojasnite da li su ovsene posije isto sto i ovsene mekinje. Ja sam pravila sa mekinjama?

    OdgovoriIzbriši
  32. Da li se koristi voda za ovaj kruh?

    OdgovoriIzbriši
  33. ovo ću isprobati ali moram u kupovinu nekih namirnica i konačno sam naletila na vaš blog jer ovo mi je potrebno,nešto pametno i pristupačno svima,jedva čekam da isprobam vaše recepte

    OdgovoriIzbriši
  34. Pliz malo pojašnjenje. Da li je za samljeti razne sjemenke, pa onda i orašide, dovoljan mlinček za kavu?

    OdgovoriIzbriši
  35. Draga Anita,

    što bih mogla koristiti u receptu umjesto milerama ili vrhnja?
    Naime, na scd prehrani sam pa bih trebala neki substitut jer
    mi rastu zazubice kada gledam ovaj fini kruščić.
    Hvala.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anita, u svim receptima gdje ide kiselo vrhnje vi upotrebite kokosovo vrhnje, onaj gusti dio koji se odvoji gore na vrhu kad kokosovo mlijeko ostavite u hladnjaku da stoji.

      Izbriši
    2. Hvala, sjajna ideja.
      Ugodan vam vikend.

      Izbriši
  36. Zanima me ako netko može odgovoriti gdje da nađem u Splitu sastojke za ovaj kruh i zanima me koliko je isplativ ovaj kruh ,tj koliko moštaju svi sastojci za jedan kruh?

    OdgovoriIzbriši
  37. Zanima me ako netko može odgovoriti gdje da nađem u Splitu sastojke za ovaj kruh i zanima me koliko je isplativ ovaj kruh ,tj koliko koštaju svi sastojci za jedan kruh?
    Odgovori

    PS:Ponavljam odgovor jer nisam napisao ime.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mario, lanene sjemenke možete naći u dm-u, a ostatak namirnica u skoro svakoj trgovini. Meni je tek psyllium prašak bilo teže dobavljiv, gdje god sam pitala svima nestalo, pa sam ga naručila preko interneta ;)
      Dosta je skuplji od 'obićnog' kruha, ali s obzirom da štruca može trajati do mjesec dana, to je zbilja zanemarivo :D


      Izbriši
  38. dali je ovo kruh za antikandidaše???? help anita

    OdgovoriIzbriši
  39. Hvala nail crazy sve sam nasao gdje ste me uputili cak i psyllium prasak

    OdgovoriIzbriši
  40. Kruh je stvarno ok. Jedino nisam uspila samlit sjemenke lana u prašinu pa ne znam da li bi kruh bio bolji da je lan skroz izmliven?

    OdgovoriIzbriši
  41. pitanjce mogu li se koristiti psenicne posije umijesto zobenih?

    OdgovoriIzbriši
  42. psyllium se u Splitu može kupiti u onom dućanu na starom Hajdukovom, Rinfuža, ili tako nešto...uglavnom, zdrave prehrane

    OdgovoriIzbriši
  43. Molim objašnjenje, stalno čitam da se lanene sjemenke ne smiju termički obrađivati, zbunjena sam!

    OdgovoriIzbriši
  44. A šta je to zobena posija ???

    OdgovoriIzbriši
  45. molim da mi netko odgovori, da li umjesto milerama ( za pripremu kruha) mogu upotrijebiti kefir dobiven od Tibetanske gljive, na anticandida dijeti sam, pozdra i hvala, Vale

    OdgovoriIzbriši
  46. Pozdrav Anita,
    Imam candidu, ali osim što trebam biti na candida dijeti imam i alergiju na određene naminrnice kao što je kravlje mlijeko, laktoza, jaja, bijelo brašno i svi orašasti plodovi. Mene zanima što bih mogla jesti za doručak? Za ručak i večeru se mogu snaći sa juhama, robom i mesom ali mi je doručak pod upitnikom?
    Hvala,

    T.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. avokado s limunom (malo posoljen), smoothie od povrća, maslinovog ulja i limunova soka, krekeri od sjemenki ili kruh od sjemenki ili kokosovog brašna s domaćom paštetom od tunjevine ili jetrice, uz neko povrće....

      Izbriši
  47. ovaj kruh sam napravila vec milijardu puta :) i zadnji put sam umjesto orasastih plodova stavila 200g lanenih sjemenki i 100 g kokosovog brasna, i ispao mi je super, to mi je ljetna verzija :) s ovim se moze eksperimentirati na sto nacina
    i sad PITANJE
    citala sam mnogo o zasicenim , nezasicenim masnocama.....lanene sjemenke su PUF-a...jesu li one zdrave da se ejdu u toj kolicini? te nezaiscene masne kiseline su na zlu glasu.....i na kraju sam ostala zbunjena, citala sam clanke dr. Ray Peat-a

    hvala na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  48. Vidim da već postoje pitanja na tu temu, ali nema odgovora, pa da se i ja pridružim :) Dakle - da li je u redu termički obrađivati laneno brašno, tj.mlevene lanene semenke? Ja sam, nedavno, po inerciji posegnula za lanenim brašnom kad sam pohovala tikvice (bile su fantastičnog ukusa, nije to problem :) ), ali sam tek kasnije shvatila da ne samo da sam ga termički obradila, već sam ga - pržila. Hm... da li to sme da se ponavlja ili da se izbegava? :) Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  49. Pozdrav,Anita
    mene zanima kako bi utjecao post na ovaj naćin prehrane,naime ja postim dva dana u tjednu i vjerskih razloga inaće sam jela kruh te dane kad postim tri puta dnevno i shvatila da me to deblja,a htjela bih skinuti suvišne kg.
    pa me zanima ako postim i jedem jedan od kruhova bez brašna,a sve ostale dane jedem normalno po LCHF-u dali ću se debljati umjesto da mršavim? Sve ostale dane osim ta dva vježbam ok 60 min.
    inače volim i masno i meso zapravo sve što ovaj način prehrane obuhvaća!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. @:
      Kruh napravljen po LCHF-u je uvijek bolji odabir od regularnoga kruha u aspektu zdravlja (kod zdravih osoba sa dobrom probavom), no, kod debljanja se uvijek radi o individualnome stanju organizma - ovdje o osjetljivosti na ugljikohidrate iz razlicitih izvora.

      Dakle, moze se dogoditi da smrsavite, stagnirate ili udebljate se, sto ovisi o navedenim faktorima, a onda i o kolicini unesenoga. To samo Vi mozete otkriti.

      Pozdrav.

      Izbriši
  50. Pozdrav!
    dali ima netko tko ima problema sa žući otkako se hrani po LCHF-u
    ja sam prije imala problema i nepodnosim masno samo radi toga inaće volim masniu hranu i od nedavno sam uvela LCHF prehranu
    i opet mi se javlja bol odmah nakon obroka neznam tebam li nastaviti ili prekinuti sa ishranom.
    molim ako netko ima sličan problem da razmjenimo iskustva.pozdrav
    Miky.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miky, koliko dugo ste na LCHF prehrani? Koliko masti ukupno sadrži vaš obrok u prosjeku? Koliko dnevno uzmete masnoća? Normalno je u početku da je žuč lijena, nenaviknuta na masnoće, zato trebate smanjiti količinu masti po obroku i povećati možda broj obroka. U mojim počecima, prvu godinu, nisam imala s tim problema, jer sam imala 3 obroka dnevno, podjednaku količinu masnoća u obrocima, i očito je bilo da mi je tijelo vapilo za mastima.
      Kad sam bila na postu 18/6, dogodilo mi se par puta da me žuč muči po 2 sata poslije ručka, no, količina masti mi je bila čak i 100 g samo u jednom obroku, dakle, previše nakon 18 sati bez hrane.
      Već sam više od dvije i pol godine na LCHF prehrani, i znam da mi se idealna količina masti po obroku kreće do 60-70 g, tada se super osjećam. Nema smisla da odustanete, trebate malo eksperimentirati. Možda vam ne odgovara neka vrsta masti koje koristite...
      Poz, Sanja B.

      Izbriši
    2. @Miky:
      I meni se javljala ta bol, ali samo dok su se cistili kamencici koji se vide u stolici, jer oni uzrokuju bol kad se pokrenu iz zuci. Mogu, ali ne moraju uzrokovati bol, ovisi o njihovoj velicini i vrsti (meki i tvrdi).
      Stvaraju se zbog premalo masnoce u prehrani, jer se jetra i zuc ne stimuliraju i zbog toga LCHF cisti zuc i jetru.

      Bilo bi dobro da unosite manje pa postupno povecavate, kako ne biste previse stimulirali zuc koja ce ispustiti previse kamencica odjednom, kanali postanu prepuni, teze prolaze i tako uzrokuju bol.

      Ako Vas zanima vise, na iducoj poveznici za tekst imate izvrsne informacije sto uciniti u takvoj situaciji:

      http://www.thehealthyhomeeconomist.com/gallbladder-cleanse-to-flush-stones-and-avoid-surgery/

      Pozdrav.

      Izbriši
  51. Za sve one koji su pitali o štetnosti zagrijavanja lanenih sjemenki i brašna (ulje je drugo jer se dobiva hladnim prešanjem):
    http://whfoods.org/genpage.php?tname=dailytip&dbid=18

    drugim riječima, nije štetno zagrijavati ih (a nećete ih peći na 300 stupnjeva)

    OdgovoriIzbriši
  52. Radila sam ovaj kruh ali mi je unutra malo kao sirov.. sad nisam sigurna da li tako treba biti ili sam negdje zeznula?
    Izvana ima lijepu hrskavu koricu, pekla sam ga nekih 70 minuta i izvadila.. Kako vama ispadne?

    OdgovoriIzbriši
  53. Postovani,hleb je fantastican,
    zanima me sta mislite o ovom ruskom 'tonus' hlebu koji reklamiraju,ima li smisla povremeno ga konzumirati?
    Posto je pravljen na nacin kako je zapravo najbolje za nas organizam,bar tako kazu..

    OdgovoriIzbriši
  54. wow, šokirana sam neinformiranošću autora recepta. Recept zvuči fino, ali LCHF znači ''low carb, high fat'', ilitiga prehrana bazirana na snićenom udjelu UH koji su zamijenjeni s masnoćama uglavnom,iz kojih tijelo zatim crpi energiju. UH se nalaze, izmešu ostalog, i u sjemenkama, tako da ovaj kruh je SAMI ugljikohidrat i nakrcan kalorijama koje ce vas, ukoliko ih ne istrošite - udebljati.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  55. Confusette, prilično sam sigurna da je autorica itekako informirana pojmom LCHF. Da ste pročitali išta na blogu osim ovog recepta, znali biste. Zahvaljujući autorici, LCHF i paleo postali su pojmovi poznati u Hrvatskoj. Obratite pozornost na tekst u kojem naglašava: "Za one koji ne mogu zamisliti zivot bez kruha i bez sendvica evo recepta za odlican kruh bez brasna. Narezite ga i zamrznite pa ce vam dugo trajati. Kruh koristite stedljivo." A moram se osvrnuti i reći da sam šokirana Vašom neinformiranošću, kada kažete da su shemenke SAMI ugljikohidrat. Čini se da ste tek u počecima proučavanja LCHF prehrane, no vjerujem da će s vremenom sve sjesti na svoje mjesto ;)

    OdgovoriIzbriši
  56. Ahahaha, ja sam uvijek iznova sokirana kad se nadje netko pametan za komentirati nesto, a da prethodno uopce nije upoznat sa sadrzajem bloga, a jos manje o autorici pa ju jos prozove kao neznalicu!
    Htjela bih samo nadodati za sve one koji se dvoume oko termicke obrade orasastih plodova i sjemenki... Mislite li da se ostatak svijeta, koji se ne hrani po uobicajenim principima (nazovimo to tako), ikada zapitao smije li konzumirati vanilin kiflice gdje su peceni, ljeveni orasi kao i gomile kolaca koji u biskvitima imaju to isto, a ne postoji pekara u kojoj nemate kruh sa sjemenkama.
    Dajte malo 'oladite' i prihvatite dobronamjerne recepte i savjete ako zelite, ako ne zelite slobodno trazite neke druge recepte i nacin prehrane.

    OdgovoriIzbriši
  57. Odličan mi je kruh, izrežem ga i zamrznem po dva tri tanka komada i po potrebi vadim (ne svaki dan;)).
    Hvala
    Pozdrav i sretan Božić!

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.