utorak, 12. listopada 2010.

Mozzarella štapići


Recept i foto: Åse Falkman Fredrikson, blog 56kilo.se 
http://56kilo.se/mozzarella-sticks-glutenfritt-lchf/

Sastojci:

1-2 jaja
ribani parmezan
mozzarella
ev. začini po želji
kokosovo ulje bez mirisa za prženje

Postupak:
Narežite mozzarellu na štapiće 1 x 1 cm.
Uvaljajte ih u lagano istučena jaja, zatim u parmezan, pa ponovite.
Položite ih na dasku i kad su svi gotovi, izvaljajte ih među dlanovima.
Stavite štapiće na pladanj i u zamrzivač na 2 sata. 

Zagrijte dobro ulje na tavi i pržite štapiće dok poprime zlatno smeđu boju.
Izvadite ih na kuhinjski papir da se osuše i postanu hrskavi.









Broj komentara: 15:

  1. ovo mi fantastično zvuči, probala sam s bademima pohati lignje i dopalo mi se, mogu misliti kako je s mozzarellom

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav!! Nisam se dugo javljala ali sam tu svaki dan i pratim sve postove i komentare.
    E sad da se pohvalim. Za nepuna dva mjeseca sam smrsala 4kg! :)) I to uz konzumaciju inegralnog hljeba..ne mogu jesti bez hljeba..cak u 7-10 dana pojedem i jedan kolac :) I opet je uspjeh. Kafu pijem samo s jednom kockom secera..a ostalog svega sam se pridrzavala. Hvala Anita..sto se sad zdravo hranim a i gubim visak kilograma. Pozdrav Aniti i svim citaocima ovog sajta. Brcko 77

    OdgovoriIzbriši
  3. hej brcko,bas mi je drago da si se javila i da si zadovoljna! super je to da si prilagodila ovu prehranu svojim potrebama :) da li si mozda probala peci kruhove po mojim receptima?
    lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam jos probala....ali vjerujem da cu probati:)
    Brcko77

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav Anita!
    Već sam se javljala (nevolim meso i jaja-osjetim ih čak i kad ih umiješam u hranu) i hvala Vam na odgovoru. Blog pratim svakodnevno i jako mi je drago zbog ovog recepta jer je to "konačno" nešto po mom ukusu.

    Sve pohvale za Vaš blog!

    Lp iz Osijeka, Iva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicni su vam recepti! Preporucujem recept za slanu tortu koji sam pronasla
    http://sweetfood-aleksandra.blogspot.com/2010/01/torta-ana-mari.html

    i ideju za sladoled - zamrznuti jogurt. Mozete izmiksati bademe s njim, ili bobicasto voce, mozda kokos, sta vam padna na pamet. :))Nadam se da ce vam se dopasti :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Poštovana Anita, na LCHF prehrani sam 24 dana, jučer mi je kćer izračunala! Već sam Vam se javljala s nizom pitanja, danas imam jedno u vezi s mozzarella štapićima. Danas sam ih mislila imati za večeru, uz još neke dodatke, no, nisu mi uspjeli. Nisu ispali hrskavi,ustvari, ispali su "gnjecavi", pa me zanima, kako to Vi radite. A niti im je okus bio dobar. Pretpostavljam da sam ja dobro radila, pridržavala sam se recepta, ali je kvaliteta mozzarelle upitna. Čisto sumnjam da se kod nas može kupiti prava mozzarella. Kakav je Vaš savjet, Anita, u vezi s tim? Nije nešto posebno važno, ima i drugih jela, npr. ispekla sam do sada sve tri vrste kruha po pravilima LCHF prehrane i fantastično su mi ispali, kao i sve do sada po receptima s ovog bloga, pa me ta mozzarella malo razljutila... Inače, kilogrami se još ne tope, ali struk se otapa, pa, po Vašem savjetu od prije 10-ak dana, naoružala sam se strpljenjem. Topli pozdrav od Sanje B.!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, ove sam štapiće radila davno i nisu bili hrskavi ali su bili ukusni.
      Evo vam jedan recept umjesto neuspjelih štapića:

      Popečci od cvjetače
      Cvjetaču skuhati i usitniti štapnim mikserom, da bude 1 velika šalica ”pirea”. Dodati 50 g ribanog tvrdog sira, 1 jaje, ½ žlice psyllium praška, pola luka nasjeckanog. Sve dobro pomiješati. Na tavi ugrijati maslac pa žlicom stavljati smjesu u tavu, oblikujući okrugle popečke. Peći na srednje laganoj vatri i kad su napola gotovi okrenuti na drugu stranu.

      Ako vam kilogrami uskoro ne krenu, pokušajte smanjiti dosta mlječne proizvode, oni znaju zablokirati mršavljenje. Sretno!

      Izbriši
  8. Draga Anita, hvala na receptu i savjetima. Pretpostavljam da mi nešto koći mršavljenje, a to bi mogli biti mliječni proizvodi. Koristim domaći kefir, dnevno oko 150 ml, svaki drugi dan (otprilike) oko 50 g svježeg sira s 3 žlice vrhnja, zatim se sir nalazi i u kruhu, kojeg uzimam oko krišku do krišku i pol dnevno, nekako mi se ne čini da je to velika količina...Svejedno, smanjit ću. Uzimam oko 20 g UH dnevno, trebam li možda i njih smanjiti? Količina masnoća mi je oko 190 g,često i 200 g, a s proteinima ponekad imam problem, jer bi ih htjela uzimati 1 g po kg tjelesne težine koju želim postići, a to je 60 kg, a često jako teško uspijevam postići 60-65 g proteina, tako da mislim da mi i proteini usporavaju gubitak kilograma. Što Vi mislite? Trenutno imam 70 kg, što me jako ljuti, a većina prijatelja i poznanika mi kaže da sam taman, što me još više ljuti, jer mislim da ne misle tako, već me tješe. Većina masnih naslaga mi je oko struka, bokova i po leđima. U zadnjih godinu dana nakupila sam oko 5 kg, tako da mislim da za pokretanje mršavljenja trebam dota vremena, i s obzirom na to da sam izbjegavala meso i masnoće zadnje 4 godine. Posljedice svega toga kao da nisam željela vidjeti, ali sad, kad sjednem i čitam komentare i pitanja drugih, vidim koliko sam problema nakupila tokom vremena. Masne naslage, nemogućnost mršavljenja, čest umor, opušteno tkivo najprije po nogama, a u zadnje vrijeme i po cijelom tijelu, ispadanje kose, suha koža, odnosno ekcem po nekim dijelovima tijela, povremeni bolovi u mišićima, kao upala mišića, bolovi u nekim zglobovima (koljeno, palac ruke), povremene, ali redovite glavobolje, vrtoglavica, karijes i to odjednom na više zubi. Ništa od toga ne izgleda povezano, i ništa nije bilo tako zabrinjavajuće da posjetim liječnika, osim zubarke, koja je dijelila moju zabrinutost zbog toliko pokvarenim zubi, prvenstveno vratova zubi, što boli užasno. Mislim da je ipak sve to posljedica krive prehrane. Nadam se da ću uspjeti popraviti većinu toga s LCHF prehranom. Čim sami zbacila žitarice i mahunarke iz prehrane, osjećaja sam se puno bolje, vjetrovi i nadutost, koje sam imala poslije skoro svakog obroka, sad nemam, preporođena sam! Vjerujem da ne podnosim gluten, pa me zanima, trebam li ga u potpunosti izbaciti? To će mi stvoriti lagane probleme, jer jako teško je naći namirnice bez tragova glutena. Eto, sad sam se ponovo raspisala, no, nadam se na Vam nisam dosadna. Puno pozdrava od Sanje B.!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja nema potrebe da idete ispod 20 g UH dnevno, ali smanjite mlječno. Većina UH neka dolazi iz povrća i orašastih plodova. Ne brinite za proteine, sigurno ih unosite dovoljno ako jedete meso, ribu i jaja, ne treba ih zbrajati u grame. Nemate puno kila viška pa će to ići sporije ali ne treba vam se nigdje žuriti, najvažnije je da popravljate svoje zdravlje i da se dobro osjećate.
      Gluten je najbolje da izbjegavate i ako se držite LCHF namirnica to ne bi trebalo biti teško jer se prema LCHF ne jedu nikakve žitarice.

      Izbriši
  9. Hvala, Anita, na podršci, i odgovoru. Nastojat ću "olabaviti" s proteinima, da se ne opterećujem baš time. Pozdrav od Sanje B.!

    OdgovoriIzbriši
  10. draga anita i svi lchf-ovci, ovo je genijalno! Ja sam presretna! Za sedmicu dana sam skinula pet kila, sa 120 kg na 115, mislila sam da sam beznadežan slučaj, godinama se borim sa ovi, a pri tom sam uvijek sita srtena, vesela, jedem puno putera i mesa, onako kako me nana (mamima mama) hranila i uvijek imam taj lijepi osjećaj...ne mogu vjerovati da jedem dva puta dnevno i da mi je sasvim dovoljno! ne mogu vjerovati da postoji ovaj put! Hvala Anita punooooo! Amra iz Sarajeva

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav,
    Imam jedno pitanje. Još uviijek dojim pa me zanima dali je LCHf dozvoljena za vrijeme trudnoće i dojenja. Već se godinama borim sa candidom, znam da postoji i dijeta za to, ali mislim da zbog mog mlijeka se ne mogu u potpunosti odreći voća, mlijeka i mliječnih poizvoda, a i neki pripravci koje oni preporučuju smetali bi mi, ili se varam. Molim Vas za odgovor.
    LP
    Kika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemate razloga odricati se voća i mliječnih proizvoda. Ne uzimajte nikakve pripravke dok dojite. Kontrolirajte candidu smanjenim unosa šećera i škroba. Pijte domaći kefir, kokosovo ulje i jedite pravu hranu a ne prerađevine. Sretno!

      Izbriši
  12. Postovana Anita,
    Zanima me neki recept za njoke koje bi mogla napraviti bez brasna. Inace radim sa batatom i ricotta sirom ali uvijek moram nadodati brasna.
    Martina

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2016 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.