petak, 22. veljače 2013.

Što se to kuha…


Evo da se javim da kuharica napreduje. Kuha se, peče i fotografira… Ovom prilikom vam želim predstaviti koautoricu knjige i glavnu fotografkinju, upoznajte Arianu Miljević, ”Bugenviliju”!

Ariana je fotografkinja i umjetnica, osim fotografije bavi se filcanjem čoje, stare vještine koju spašava od izumiranja. Živi u Njemačkoj, gdje kuha i fotografira za našu kuharicu. Na LCHF prehrani je dvije godine, a njezin ”žiri” za ocjenu jela su devetogodišnji blizanci – što kod njh prođe sigurno je dobro!

I ja kuham ali mi fotografiranje nije jača strana. Ipak, malo po malo, materijal se sakuplja i nadamo se uskoro zavšiti naš dio posla. Ne želim još govoriti o nekim rokovima, jer sam već jednom obećala rok koji nije ispoštovan zbog krive procjene vremena. No, ovaj put zaista nismo daleko od cilja, a termin vam javim u dogledno vrijeme.

U međuvremenu, da vas ponudimo jednim cjelodnevnim meniem, iz Arianinog objektiva.



Doručak: LCHF kruh s paštetom od pečenog lososa i kavijara


FINI RUČAK

Juha: Buča sa divljim gljivama


Predjelo: Punjene papričice


Glavno jelo: Biftek sa šampinjonima


Desert: Čokoladna torta


Večera: Slani mafini


U slast, čujemo se!

Anita i Ariana

Broj komentara: 9:

  1. sjajne fotke, jos da ima i recepta bilo bi sjajno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čokoladna torta? a ugljikohidrati? može pojašnjenje, molim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa nema ugljikohidrata :) tj ima ih vrlo malo :)

      Izbriši
  3. Hvala na sviđanju! recepti su u kuharici koja stiže uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zahvaljujem svima na riječima pohvale ali moram podsjetiti da ne objavljujem anonimne komentare :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ogladnela sam :)
    Slike su divne i jedva čekam kuvar!

    Srećan rad :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Veliki pozdrav. Mnogo sam čitao tekstove na vašem blogu i zaista su jako interesantni i dosta mi pomažu u odabiru hrane koju konzumiram, posebno sada kada pokušavam da pazim na ishranu. Ne želim da vam dosađujem sa pitanjima na koja ste vjerovatno već dosta puta odgovorili, ali mi samo treba nekoliko pojašnjenja vezanih za određene prehrambene namirnice, a posebno njihov odnos prema smanjenju holesterola i mršavljenju.

    Interesuje me vaše mišljenje o medu, zato što mnogi govore o njegovoj izuzetno zdravoj ulozi, posebno u kombinaciji sa cimetom, kao o nekakvom čudesnom lijeku koji rješava mnoge tegobe.

    Zanima me takođe vaše mišljenje o surutki i kiselom mlijeku iz domaće proizvodnje.

    I takođe, iako ste dosta govorili o štetnosti žitarica i kruha proizvedenog na taj način, a takođe sam vidio i vaše recepte za kruh, zanima me po pitanju kupovnog kruha, koji bi po vašem mišljenju bio najmanje zlo. Ja svakako ne jedem puno kruha dnevno, nego samo parče rezanog uz obrok, tako da me zanima od kojeg brašna, odnosno od koje žitarice, bi kruh trebao da ima najmanje problematičnih sastojaka.

    Veliki pozdrav i unaprijed hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušat ću ja, iako nisam ni približno stručan po tom pitanju kao neki ovdje pa neka me netko ispravi ako pogriješim.
      Med: te engleske evo super članak http://www.marksdailyapple.com/is-honey-a-safer-sweetener/#axzz2M1u10idf, a ako ne ukratko. konzumirati povremeno ili u manjim količinama (tako se to i radi jel), a posebno ako ste fizički aktivni.. Med jest jako sladak, ali "diže" 3 puta manje šećer u krvi od običnog šećera, ne povećava trigliciride poput običnog šećera, ne povećava upalu, povećava malo dobre kolesterole, ali med nije samo šećer i u njemu ima mnoštvo drugih tvari iako u mnajim količinama, ali med jest prava hrana za razliku od šećera. u svim istraživanjima koje je ovaj čovjek naveo, med je superioran u svim zdravstvenim svojstvima svakom drugom šećeru (glukoza, fruktoza, saharoza), ali to ne znači da ga trebamo jesti u velikim količinama svakodnevno.

      Sirutka i kiselo mlijeko od sirovog mlijeka od krava/koza itd koje jedu travu i sijeno, a ne žitarice - super.

      kupovni kruh - na opće iznenađenje je najmanje zlo bijeli kruh (još uvijek veliko zlo) zato što osim štetnog glutena, previše praznih ugljikohidrata i još nekih drugih antinutrijenata, crni kruh još sadrži i ovojnicu zrna koja obiluje fitatima koji vežu na sebe kalcij, željezo, magnezij i druge minerale i tako napuštaju vaše tijelo. da ste pitali za domaći kruh tu bi priča išla malo drugačije

      pozdrav i nadam se da nisam puno fulao

      Izbriši
  7. Jedva čekam kuharicu!!! Fotke su predivne!

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2016 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.