subota, 11. rujna 2010.

LCHF palačinke


LCHF palačinke I 

5 jaja
3,5 - 4 dl slatkog vrhnja
2 dl brašna od badema (ili fino samljevenih badema)
prstohvat morske soli
maslac za prženje

Istucite jaja mikserom, dodajte vrhnje, bademe i sol. Pecite na dosta maslaca.

Ako imate štednjak na plin pojačajte malo vatru kad ubacite maslac i tijesto pa kad se stvori "površina" palačinke smanjite vatru. Palačinke od badema nisu toliko elastične kao "obične" palačinke, pa ih je lakše preokrenuti ako se malo duže peku na laganijoj vatri.

Servirajte sa malinama, kupinama ili drugim bobičastim voćem i tučenim slatkim vrhnjem. Ili ih samo premazite maslacem :)


LCHF palačinke II - ove su bolje 

2 jaja
1 dl slatkog vrhnja ili kokosovog mlijeka
1,5 dl fino mljevenih badema ili kokosovog brašna
1 mala žličica psyllium praška
malo soli
malo praška za pecivo
malo vanilije

Umutiti pjenasto jaja, dodati ostale sastojke. Ostaviti da malo odstoji. Peći male palačinke na dosta maslaca, tako da se smjesa stavlja žlicom na tavu, pa se može odjednom peći recimo 4 palačinkice – tako ih je lakše okretati.


Broj komentara: 40:

  1. ajmeee, prekrasno, hvala. ja baš danas razmišljam kako mi fali tako nešto za večeru. super, super.
    inače mi se navečer jede nešto ugljikohidratno i tu uvijek posustanem (ako posustanem ;( )

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove palačinke mi se jako sviđaju , najviše zbog zamjene brašna bademom koji mi je omiljen. Isprobati ću ih svakako, hvala na vrijednom receptu !

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, ovo je odličan recept, baš me obradovalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. sumomama to sam ja vama citala misli pa brze-bolje objavila recept za palacinke :)
    Branka bas mi je drago, javite kako su vam ispale :)
    Dunja vi cete sigurno imati jos ideja za punjenje palacinki :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Anita, što mislite bi li se zonske palačinke dale napravit kao lchf? umjesto ono malo brašna da se stavi brašno od badema?
    ovo je recept za njih:
    280 g svjećeg sira,
    2 jaja
    100 g brašna (eto, jel može bademovo?)
    malo mlijeka
    prstohvat soli
    maslinovo ulje

    mogle bi biti odlične.
    i ja ih mislm jesti s maslacem od lješnjaka ili badema, to je isto u redu?

    OdgovoriIzbriši
  6. sumomama to mi zvuci odlicno! isprobat cu prvom prilikom, a vi ako isprobate prije mene javite kakve su ispale :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Anita može li se ićim zamijeniti slatko vrhnje? nisam ga našla nigdje za kupiti :( unaprijed hvala!

    OdgovoriIzbriši
  8. biba bas je jedna citateljica umjesto vrhnja pomijesala mlijeko sa jogurtom i dodala malo vise bademovog brasna, i kaze da su palacinke ispale super :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Anita,
    zanimalo bi me koje slatko vrhnje nam mozete preporuciti?
    Takodjer, da li postoji neki kruh na nasem trzistu (mozda iz bio&bio trgovina) koji bi zadovoljavao LCHF rezim prehrane?
    Ja sam zaista anti talent za ispec kruh pa se pokusavam izvuci na ovaj nacin :)
    Ali ove palacinke cu svakako probati!
    Znaci smiju se jesti i za veceru?

    OdgovoriIzbriši
  10. draga tea, mislim da dukat ima vrhnje brzo&fino. slatko vrhnje treba sadrzavati samo mlijecnu mast oko 36-40%.
    za kruh neznam, sumnjam da mozes u prodavaonicama naci kruh bez brasna :(
    ali ovi moji kruhovi bez brasna stvarno nisu teski za napraviti, samo se sve smucka, i stavi peci :)
    palacinke mozes jesti za koji obrok hoces :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I dalje mi nije jasno :( ako želimo gubiti masti kako je najbolje onda jesti proteine i masti (s ugljikohidratima iz povrća)?
      unaprijed hvala

      Izbriši
    2. Vrlo jednostavno..za visak kg nisu odgvorne masti vec ugljikohidrati a specijalno oni koji podizu secer u krvi i stvaraj višak inzulina koji stvara masne naslage...kad izbacite takve ug tijelo pocinje koriste masti kao gorivo

      Izbriši
  11. draga anita, koliko otprilike palačinka ispadne s ovakvom smjesom? ja sam sama, pa bi meni 3palačinke bile sasvim dovoljno, pa da ne bacam višak smjese..

    OdgovoriIzbriši
  12. ivana, ja sam radila pola smjese sa 1 jajetom i dobila sam 6 malih palacinki, bas sam pekla u najmanjoj tavi. sto vam ostane mozete ostaviti za sutra :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Da li bademovo brasno kupujete kao gotov proizvod, ilii? Posto sam pokusala sa samljevenim bademima, ali mi se palacinka raspala pri okretanju :/

    OdgovoriIzbriši
  14. bloo, ima ga kupiti gotovog, ali ja meljem sama jer imam jedan stari vacsy koji melje ko lud tako da dobijem stvarno sitno mljevene bademe kao brasno.
    inace ove palacinke nisu isto elasticne kao i obicne pa ih treba malo duze peci i vrlo pazljivo okretati.

    OdgovoriIzbriši
  15. Da li se može napraviti od takvih palačinki lazanje ?I još jedno pitanje,znam da nije vezano uz ovu temu ali radila sam pohano meso tako da sam meso umočila u samljevene sjemenke sunokreta pa u jaje pa u mješavinu zobenih mekinja i sezama i pohala na kombinaciji maslaca i kokosovog ulja. Da li je to prihvatljivo po LCHF?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alex odlična ideja! Sve kombinacije su prihvatljive dokle god koristite namirnice dozvoljene prema LCHF.

      Izbriši
  16. Lijepi pozdrav,
    mene zanima kako uspijete okrenuti palacinke bez da se raspadnu? Meni se uvijek razmrve :-(.

    OdgovoriIzbriši
  17. meni su ove palačinke uspijele odlično,a kako sam ih tek smazala i gle nisam imala problema oko okretanja,prezadovoljna sam..hvala Anita

    OdgovoriIzbriši
  18. Mene zanima što upotrijebiti u receptu umjesto vrhnja i kokosovog mlijeka jer ne smijem konzumirati mliječne proizvode?

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja nisam stavilo slatko vrhnje, stavila sam obično kiselo i super je ispalo, odlične su i jako masne.
    Još i malo stevije stavila tako da su ispale recimo slatke.
    I inače ne koristim vrhnje za kuhanje jer unutra stavljaju škrob, razne šećere..

    OdgovoriIzbriši
  20. Nazalost meni nisu uspjele,
    napravio sam ih s kombinacijom kokosovog i bademovog brasna. Dodao sam zlicicu ruma.
    Raspadale su se i nisu se dale okretati, mozda je problem u bademima koji se nisu fino poput brasna samljelji?
    Isto takva kakva je gustoca konacne smijese, poput klasicnih palacinki ili?

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Anita,
    sta je sa mocarelom? Da li se smije uzimati uz ribu ili meso za rucak?

    OdgovoriIzbriši
  22. Pozdrav, mogu li samljeti bademe u multipraktiku?

    OdgovoriIzbriši
  23. Zanima me nesto pokusala sam raditi palacinke po prvom receptu i nije mi jasno zasto jednostavno se ti sastojci tesko vezuju i kako da postignem da mi se palacinka okrene?Plus toga i ako je uspijem okrenuti doslovce mora da palacinka zagori?Molila bi da neko mi pomogne u savijetu kako da mi uspiju ??hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja nisam stavljala psyllium prašak, i pravila sam sa jogurtom umjesto s vrhnjem, nasjeckala na sitno grožđice i pekla na maslacu. Nijedna mi se nije razmrvila i bile su prefine

    OdgovoriIzbriši
  25. Molim Vas jel netko zna može li se brašno podzemnog badema koristiti umjesto običnog bademovog brašna?
    Naime tražila sam bademovo brašno pa sam naletjela na ovo podzemnog. Prvi put čujem za to brašno pa me zanima ako netko zna. Jer je i jeftinije od običnog bademovog brašna. evo link: http://biotrgovina-herceg.hr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=892&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=203

    Hvala, Iva

    OdgovoriIzbriši
  26. Poštovana Anita,

    da li biste mogli da mi kažete koja slatka pavlaka je prihvatljiva u skladu sa LCHF principima? Iz Beograda sam i u prodavnici sam našla jednu koja je od nehidrogenizovanih biljnih masti, ali sadrži i E.... dodatke. Da li je to u redu i koju pavlaku Vi koristite?

    Hvala, Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo vrhnje / pavlaku od mliječne masti, nikako od biljnih masti.

      Izbriši
  27. Draga Anita,
    Kao i mnogima ovdje, dijagnosticirana mi je inzulinska rezistencija. Čitala sam dosta Vaš blog, međutim, do sada sam dojma da se taj poremećaj kontrolira vrlo restriktivnom LCHF dijetom, što podrazumijeva skoro isključivo meso, jaja i povrće i to uz pažljiv raspored obroka. Slične informacije sam našla na blogu jedne gospođe kojoj je dijagnosticiran isti poremećaj. Je li to zaista tako ili si ipak možemo priuštiti i pokoju voćku? Poremećaj mi je dijagnosticirao ginekolog, ali mi ni on, ni neki nutricionisti nisu znali reći što točno smijem jesti i u kojim količinama?
    Unaprijed zahvaljujem,
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sami ste sebi odgovorili, ali ne vidite. Bez voća, bar u početku. Nije uopšte teško kao što se čini.
      Jedite kad ste gladni i prestanite kad osjetite da niste više gladni. Jedite povrće koje raste iznad zemlje, dovoljno zamašćeno zdravim masnoćama i uz to komad mesa ili ribe ili nekoliko jaja.
      Sretno

      Izbriši
  28. Palacinkice su odlicne, ja sam dodala i malo kokosovog brasna

    OdgovoriIzbriši
  29. Može li se ovakve palačinke smrznuti, pa ih kasnije ugrijati za npr doručak?

    OdgovoriIzbriši
  30. Drugi recept je neuspješan, smjesa postane pregusta. Radila sam s kokosovim mlijekom i kokosom. Jesu li bijelaca prije tučeni? Prvi recept je super!

    OdgovoriIzbriši
  31. Anita, hvala na receptu, odlične su, ove druge. U sastojke obvezno dodajem malo kokosovog ulja i cimeta, a pečem ih u wafel makeru, tako su manje masne, a jednako fine.

    OdgovoriIzbriši
  32. Anita, je li ovaj drugi recept s pravim kokosovim brašnom ili ribanim kokosom?

    OdgovoriIzbriši
  33. Probala aam jutros raditi drugu verziju. Ispale su dobre,ali potpuno bljutave,odnosno nisu mi bile slatke.

    OdgovoriIzbriši
  34. Pozdrav Anita! Hvala za puno super recepata.borim se s kandidom i znam da ovo nije mjesto za to ali vidim da se s kandidom bori puno vasih pratitelja pa me zanima da li mozda netko koze dati smjernice koju hranu mogu a koju ne jesti...hvala veliki

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.