ponedjeljak, 26. ožujka 2018.

Kako skinuti zadnjih 5-10 kg za one koji su već na LCHF prehrani (Zelena Keto IF dijeta)


Evo kako - kombinacijom keto prehrane (vrlo malo ugljikohidrata), zelene kure (bez mliječnog i voća) te posta (intermittent fasting). Znači bez doručka, dva obroka u danu, bez mliječnih proizvoda, bez voća. Ne morate ništa vagati ni računati ako ćete se držati ovog jednostavnog plana. 

Doručak preskočite, popijte kavu ili čaj bez dodataka ili blagu limunadu i pijte puno tekućine kroz prijepodne. 

Ručak i večera: Meso ili riba (ili jaja) i povrće. Obavezno za jedan obrok meso ili riba, za drugi mogu biti jaja. Barem 1 put tjedno iznutrice. Odnos je 1/3 mesa ili ribe i 2/3 povrća.
  • Povrće neka bude zeleno lisnato ili kupusasto povrće koje sadrži malo ugljikohidrata i pročišćava organizam. 
  • Pored toga jedite salatu – zelenu, rikula, matovilac, baby špinat. 
  • Ručak spremajte na svinjskoj masti, maslacu ili ghee maslu (ili kokosovom ulju) i začinite povrće maslinovim uljem. 
  • BEZ mliječnih proizvoda (samo maslac dozvoljen). 
  • Uz obrok poželjno popiti juhu od kostiju/temeljac. 
  • U salatu možete dodati avokado ili malo sjemenki ili par orašastih plodova. 

Povrće: špinat i baby špinat, blitva, kupus bijeli i crveni, kelj i kovrčavi kelj, brokula, cvjetača, raštika, prokulice, šparoge, artičoka, zelena salata, radič, rikula/rukola, matovilac, potočarka, poriluk, tikvice, zelene mahune, masline, rotkvice, krastavac, koromač, mladi luk.
  • Izbjegavajte mrkvu i drugo korjenasto povrće (osim rotkvice), te rajčicu, papriku i patliđan. 
  • Dozvoljen je češnjak, đumbir, začinsko bilje, jaggety, vrlo malo kapule (luka). 
  • Dozvoljene su gljive – može nekada umjesto mesa ili sa jajima itd. 
  • Gledajte da meso i povrće budu iz domaćeg organskog uzgoja bez kemikalija. 
Jedite koliko vam treba do sitosti. Ne moram ni napominjati da se ne prejedate jer s ovakvom hranom je to nemoguće. Pazite na omjer mesa i povrća. Nekome treba više hrane a nekome manje, u svakom slučaju na svakih 100 grama mesa jedite 200-300 g povrća. Između obroka pijte dosta tekućine.

Nema kruha, nema peciva, nema LCHF slastica, nema grickanja između obroka, nema sireva ni drugih mliječnih proizvoda, nema ni kefira, nema voća, nema masnoće u kavi, nema pitanja ni filozofiranja. Odlučno i s pozitivnim stavom dok ne spadnu zadnji dosadni kilogrami.

**Ponavljam, ovo je za one koji su već na LCHF i adaptirani na masni pogon, za početnike ne preporučam. Za one koji tek kreću sa LCHF radi mršavljenja, molim vas krenite od početka, čitajte na blogu sve po redu ovdje: LCHF i mršavljenje.

**Bio bi super da počnete trenirati ako već niste. Ljudsko tijelo je stvoreno za kretanje i napor, a ne za sjedenje i ležanje. Treningom popravljate cjelokupno zdravlje, jačate i oblikujete tijelo, ubrzavate metabolizam i još puno toga.

Broj komentara: 6:

  1. Dobro vece

    Mozete li mi molim vas reci koliko treba biti na obicnom LCHF prije nego se pocne s ovom zelenom keto IF dijeti?

    Veliki pozdrav i mnogo vam hvala za blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obzirom da Anita nije odgovorila, da ja probam jer imam neka iskustva.

      Nakon sto krenete sa LCHF kilogrami ce padati prvih nekoliko tjedana ili mjeseci, ovisno o osobi. Onda ce se pad tezine usporiti nekolko sljedecih tjedana i na kraju zaustaviti. Uspostavit ce se ravnoteza.

      Kad prestanete mrsaviti, onda mozete odluciti eventualno skinuti zadnji visak ovom dijetom ili biti zadovoljni vec postignutim.

      Izbriši
  2. Veceru mogu da preskocim bez problema, ali dorucak kad je najveca akcija i napor nema sanse. Da li je moguce dorucak i rucak jesti sa dozvoljenim namirnicama a veceru preskociti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da slobodno i meni je draži od večere

      Izbriši
    2. Svejedno je. Ono sto je potrebno je napraviti malo duzu pauzu izmedju obroka.

      Izbriši
  3. Pozdrav, koliko odprilike treba biti na ovom rezimu za izgubiti 5 kg? Smije li se biljni caj s vanilijom? Mineralna? Moze li jedan obrok biti smoothie od povrca? Hvala. Lp

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2019 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.