ponedjeljak, 16. lipnja 2014.

Promocija knjige u Novom Sadu i Beogradu

Dragi svi,

Zadovoljstvo mi je da vas mogu pozvati na promociju knjige Istine i laži o hrani, u organizaciji Psihopolisa iz Novog Sada


Novi Sad:
Četvrtak, 19.06. u 20 h
Radio kafe 021, Svetozara Miletića 45
Osim mene učestvuje dr Zoran Milivojević, psihoterapeut i stručni direktor Psihopolisa 


Beograd
Petak, 20.06. u 20 h
Mikser House, Karađorđeva 46
Osim mene učestvuje Maja Petrović, autorica bloga Vitki gurman

Od kada sam na LCHF načinu ishrane, imam doživljaj da sam sam sebi spasao život.
I to bez mučnog gladovanja i fizičkih vežbi.

Zoran Milivojević, psihoterapeut

Beogradska promocija - event na Facebooku 

Vidimo se, Anita 


Broj komentara: 7:

  1. Jao, jako sam uzbudjena! Vidimo se u NS :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozete li nam doneti malo psilijum praska?
    Toga nema u Novom Sadu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas lepo!
    Bas mi je zao mi je sto nisam u mogucnosti da prisustvujem.
    Inace, misija mog godisnjeg odmora 2014. u Srbiji je da kupim par vasih knjiga i kuvara i podelim ih najuzoj familiji u nadi da ce preci na ovaj nacin ishrane.
    Suprug, cerka (19 god.) i ja smo na LCHF vec par nedelja i osecamo se odlicno. Zanima me tj. malo me muci meni za mladju decu, najmladji sin 0d 6. godina i jedan malo stariji. Kada budete imali vremena molim vas da nam date malo ideja i primera za njihov meni.

    Srecno i hvala,
    Sanja Peric

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da je bila promocija u Beogradu. Kupio sam knjigu, odmah je pročitao i od pre neki dan krenuo sa LCHF ishranom u nadi da će i meni pomoći.
    Moj problem je seboreični dermatitis odnosno masna koža glave i lica pa me interesuje koliko je ova ishrana za moj problem i da li ta masnoća može još više zamastiti kožu?

    Pozdrav i hvala,
    Marko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. @Marko:
      Koza se ne masti zbog masti iz hrane, nego zbog poremecaja hormona, a poremecaj hormona uzrokovan je od pretjeranog unosa ugljikohidrata i industrijskih preradjevina. Masnoce, pogotovo zasicene, reguliraju hormone uz ostale nutritivno bogate namirnice.

      Moje iskustvo je da mi je koza prije LCHF-a na nosu bila premasna, a celo i obrazi presuhi i nakon prilicno kratkoga vremena se sve savrseno uravnotezilo.

      Mozda biste trebali poraditi i na uspostavljanju ravnoteze crijevne flore s kojom je vecina bolesti/poremecaja povezana, pa tako i kozne bolesti.

      Pozdrav.

      Izbriši
  5. ja sam danas slucajno otkrila sve ovo yao mi je da nisam ynala da ste u ns

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.